Що робити, якщо пропав Інтернет?
- Перевірте WiFi підключення. …
- Перезавантажте роутер або ПК. …
- Перевірте інші сайти. …
- Перевірте баланс. …
- Перевірте фізичне підключення (повідомлення «Мережевий кабель не підключений» або відсутність індикації WAN-порту на роутері). …
- Перевірте мережеві налаштування.
Телефон
- Видаліть і знову додайте мережу
- Як виявити проблеми з додатком
- Перезапустіть маршрутизатор або модем
- Увійдіть в обліковий запис, щоб підключитися до загальнодоступної мережі
- Як скинути налаштування мережі
- Переконайтеся, що точку доступу ввімкнено
- Зверніться до оператора мобільного зв'язку
Перезапуск роутера (маршрутизатора, модему) здебільшого усуває будь-які тимчасові помилки та несправності. Пристрій, що постачає Інтернет до вашого будинку або офісу, повторно підключиться до мережі з «чистого аркуша». Щоб перезавантажити роутер, можна просто відключити пристрій від мережі на 30 секунд.
Що робити, якщо телефон не підключається до Вай-фаю
- Перевірити пароль Wi-Fi, який ви вводите. …
- Перезавантажити телефон. …
- Перевірити сигнал, щоб мати уявлення про зону покриття.
- Вимкнути режим польоту, якщо увімкнено. …
- Перезавантажити роутер. …
- Оновити програмне забезпечення телефону.
Натисніть кнопку Пуск і введіть настройки. Виберіть Настройки > Network & Internet. Угорі відобразиться стан підключення до мережі.
Якщо ваш пристрій Wi-Fi підключений але немає Інтернету, проблема може бути пов’язана з неправильними настройками. Розповідаємо, від чого це залежить, і як все виправити.