Для того щоб зменшити люфт колінчастого вала КрАЗ, застосовуються шайби і упорні півкільця. Шайби являють собою спеціальні роз’ємні кільця, що встановлюються в опору задньої шийки, тоді як півкільцями називаються половини кілець, що монтуються в середню корінну шийку.28 Sept 2017
Сьогодні найбільше застосування знаходять півкільця, так як вони забезпечують найкраще прилягання до наполегливих поверхонь колінвалу і більш рівномірно зношуються, і зручні для монтажу/демонтажу. Крім того, шайби можна встановити тільки на задній корінній шийці вала, а півкільця допускають монтаж на будь-якій шийці.
Півкільця випадають із пазів, що їх фіксують, внаслідок зносу. Відбувається це під час тривалого тримання ноги на зчепленні на світлофорі та під час запуску холодного мотора з вичавленим зчепленням. Зношується півкільце (як правило заднє) і упорна частина колінвала, з’являється надмірний зазор і півкільце випадає з паза.
Обов’язково передбачені канавки або виїмки для вільного пропуску мастила, а також особливі штифти, що підсилюють фіксацію. Наполегливі півкільця розташовують між опорою блоку і щітками коленвала. Тут вони максимальною мірою утримують його від осьового переміщення, люфту.