Для кого вміст зйомка?

Для кого потрібний оригінальний фотоконтент? В основному для інтернет-магазинів одягу, косметики, прикрас та інших продуктів та послуг, які важливо демонструвати не лише у форматі каталожної зйомки, а й у “середовищі”.Feb 4, 2021

Контентна зйомка проводиться для спільнот у соціальних мережах, сайтах, блогах. Унікальні фотографії допомагають внести індивідуальність до контенту, витримати необхідний стиль, підлаштувати візуальну частину під текст.

Контентфотограф робить фото виключно для соціальних мереж. Він може знімати контент не тільки на фотоапарат, але ще й на телефон, тому що природність та жвавість кадру – одні з головних трендів 2022 року у зйомці, що дозволяє бренду стати ближчими до клієнтів.

Чим відрізняється контент зйомка від звичайної? Перше відмінність, це кількість одягу. При зйомці для інстаграма ми не можемо зняти все в одному вбранні, тому що тоді ваша стрічка стане монотонною. Передплатникам здаватиметься, що вони вже бачили ці фото, тож пост можна перегорнути.

Related Post

У чому відмінність основних та накладних витрат?У чому відмінність основних та накладних витрат?

За характером участі у процесі виробництва витрати поділяються на основні та накладні. Основні – безпосередньо пов'язані з виробництвом та наданням послуг: вони можуть бути прямими та непрямими, а накладні пов'язані