Навіщо потрібен план адаптації?

Навіщо потрібний план адаптації новачків в організації План адаптації співробітника виключає суб'єктивізм в оцінці того, наскільки успішно пройшов співробітник період адаптації та випробувальний термін. План (програма) адаптації нового співробітника в організації дозволяє об'єктивно оцінити завантаження нового співробітника.17-Nov-2022

Коли говорять про адаптацію або орієнтацію співробітника у компанії, мають на увазі пристосування людини до нових умов праці. Це процедура, яка допомагає йому пристосуватися до нової реальності – правил організації, внутрішньої екосистеми, взаємодії з іншими учасниками.

Програма адаптації: регламентує заходи та терміни навчання співробітника, програма відповідає за те, яким навичкам і в якій послідовності навчається працівник, які обов'язки починає виконувати насамперед, а також допомагає адаптуватись співробітнику в колективі.

Адаптація персоналу – процес ознайомлення, пристосування працівників до змісту та умов трудової діяльності, а також до соціального середовища організації. Адаптація є одним із складових частин управління персоналом.

Related Post

У чому різниця між пожежником та пожежником?У чому різниця між пожежником та пожежником?

Сьогодні слово пожежник вживається у значенні «боєць пожежної команди» і вважається нейтральним, а слово пожежник – розмовним (Див. ЗОШ, РСС-1). У словнику Даля пожежник – влаштовує пожежні команди та заправляє

Коли варто робити рефінансуванняКоли варто робити рефінансування

Рефінансування, або перекредитування, — це оформлення нового кредиту з метою погасити один чи декілька старих. І ніби все просто й зрозуміло. Процес оформлення кредиту рефінансування приблизно такий. Спочатку у кожного