Коли говорять про адаптацію чи орієнтацію співробітника у компанії, мають на увазі пристосування людини до нових умов праці. Це процедура, яка допомагає йому пристосуватися до нової реальності – правил організації, внутрішньої екосистеми, взаємодії з іншими учасниками.Dec 8, 2020
План адаптації чітко вказує, що робить новий співробітник під час адаптаційного періоду. Наприкінці терміну стане зрозумілим, що потрібно оцінювати в його роботі. Документ дозволяє також проаналізувати роботу керівника, наприклад, дізнатися, чи він допомагав новому співробітнику виконати план та пройти адаптацію.
Адаптація персоналу – процес включення нових співробітників до організації, що передбачає знайомство з правилами та нормами, закріпленими у корпоративній культурі, способами професійної діяльності, включенням до системи неформальних зв'язків.
Цілі трудовий адаптації Зниження витрат. Прискорюється процес освоєння новачком своїх трудових обов'язків, що дозволяє йому швидко досягати необхідної продуктивності; Скорочення плинності кадрів. При успіху ймовірність, що новачок досить швидко звільниться (через півроку-рік) набагато нижче.