Відповідно до закону про захист прав споживачів, повернути взуття, якщо вона натирає, тисне чи не подобається, можна лише за умови обміну її на аналогічний товар за умови, що з дня покупки не минуло 14 днів. Якщо нічого з подібних товарів вам не підійшло, продавець зобов'язаний повернути вартість товару.
Відповідно до ст. 25 ЗПС, якщо після придбання взуття належної якості вам не підійшла, то можна без пояснення причин обміняти або повернути такий товар протягом 14 днів із дня, наступного за днем покупки.
клієнт має зберегти товарний вигляд виробу; клієнт має чек, що підтверджує його покупку, інакше доведеться шукати свідків покупки або звертатися до податкової; взуття не використовувалася за призначенням до дня повернення; збережена етикетка та упаковка, їх відсутність нерідко стає причиною відмови.
№2300-I «Про захист прав споживачів» (далі – Закон) споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний товар у продавця, у якого цей товар було придбано, якщо вказаний товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, забарвленням, розміром або комплектацією.