Зайдіть до Особистого кабінету, натисніть на кнопку «Відновлення мовлення» та дотримуйтесь інструкцій. Через деякий час платні канали відновлять роботу. Запишіть номер картки доступу, зателефонуйте на номер 8 800 100 2006, виберіть пункт «Не показують усі або частина каналів» та дотримуйтесь вказівок голосового робота.
Спочатку увійдіть до «Меню», і за допомогою клавіш зі стрілками набираємо пункт меню «Установки»; У «Установках» самостійно оберіть підпункт «Заводські установки», а щоб увійти до них, натисніть «Ок»; Після цього на екрані з'явиться вікно з вимогою ввести пароль.
Ресівери Рікор:
- Відкриваємо меню і переходимо в налаштування;
- Переходимо у вкладку "телебачення";
- За допомогою стрілки "Вправо" натискаємо "Оріон Експрес";
- Виділяємо «Пошук», та активуємо його;
- Випливе вікно і в ньому потрібно натиснути на «Замінити», щоб почати сканування Телекарти.
Jun 22, 2017