Для цього повертаємо кермо у бік замету і плавно прибираємо тягу, тобто відпускаємо педаль газу. Для парірування занесення на задньому приводі потрібно відпустити педаль газу і повернути кермо у бік замету. Для парірування занесення на задньому приводі потрібно відпустити педаль газу і повернути кермо у бік занесення.
Головне правило, яке дозволяє уникнути замету взимку – це не докладати різких зусиль до органів керування автомобілем. Кермо потрібно обертати повільно і статечно, гальмувати заздалегідь і прискорюватися плавно, намагатися вибирати безпечну швидкість і не грати у «шашечки».
Занесення задньопривідного автомобіля може виникнути при збільшення швидкості на повороті через «набігання» задніх провідних коліс на передні. В цьому випадку доцільно трохи зменшити подачу палива, не викликаючи різкого гальмування двигуном, і повернути рульове колесо у бік замету.
Як виходити із замету на задньопривідних машинах За статистикою автомобілі з заднім приводом втрачають керування частіше. При заносі задньопривідного автомобіля потрібно вичавити до упору зчеплення і одночасно прибрати ногу з газу, що навантажить задню вісь і знизить її швидкість.