До якісним показникам відносяться також ті, які виражають співвідношення кількісних показників між собою, наприклад, рентабельність виробництва, фондовіддача, якість продукції та ін. У системі показників плану промисловості розрізняють об'ємні та питомі показники.
Якісні показники – Ті, що показують співвідношення між чимось, різницю. Наприклад, конверсія відділу продажів із заявки на оплату, середній чек, середня маржа на угоду, конверсія сайту. На будь-якому етапі розвитку бізнесу продаж можна збільшити як за рахунок зростання кількісних показників, так і за рахунок якісних.
Показник якості може виражатися у різних фізичних одиницях виміру (наприклад, секунда, метр, м², м³, км/год, грам, вольт, ват, та інших.), умовних одиницях виміру (бал, рубль, FLOPS, відсоток виборців та інших.) , і навіть бути безрозмірним (імовірність настання очікуваного події, та інших.).