Щоб перевірити датчик, необхідно зняти з трамблера триштекерну колодку, увімкнути запалення, замкнути другий і третій дроти виходів. Якщо при цьому виникне іскра на центральному дроті котушки – датчик Холла зламаний.. Перевірка мультиметром. Це найпоширеніший спосіб.
Ось кілька найпоширеніших симптомів та проблем у роботі датчика Холла:
- погано заводиться чи взагалі не запускається двигун;
- виникнення перебоїв у роботі двигуна на холостому ходу;
- "смикання" машини при русі на високих оборотах;
- двигун глухне під час руху автомобіля.
Визначити полярність датчика мультиметром у режимі продзвонювання діода. На Катод потрібно підключити плюс живлення через опір. На Анод, що викликається, подати мінус, як би все логічно щоб не зібрати коротке замикання. З контактів датчика знімати напругу.
Перевірка датчика, заснованого на ефект Холла, проводиться за наступним алгоритмом:
- Встановіть мультиметр у режим вимірювання постійної напруги.
- Поверніть ключ запалювання, але без запуску двигуна.
- Приєднайте один контакт приладу до “маси”. Інший контакт – до проводу живлення датчика.