Ось кілька корисних рекомендацій, як покращити думку оточуючих про себе та налагодити відносини у колективі.
- Не витрачайте даремно. …
- Контролюйте свої пози та жести. …
- Не показуйте миттєву готовність виконати поставлене завдання. …
- Слідкуйте за зовнішнім виглядом. …
- Працюйте над своєю дикцією.
У взаємодії з колегами важливо дотримуватись дистанції: не ставити неприємних, компрометуючих питань, виявляти почуття міри, не акцентувати увагу колективу на допущених кимось помилках, не робити різких публічних заяв.
Зв'язки в колективі за загальним правилом повинні бути поважними, відкритими, гуманними, законними, орієнтованими досягнення результату, неконфліктними. Якщо не закріпити норми, то обов'язково з'явиться негласний лідер, який одразу скористається нагодою вчинити конфлікт або підбити колег на саботаж.