В теорії варіатор влаштований просто: два розсувні шківи з конічним ременем між ними. Розсуваючи та зрушуючи половинки шківів, можна змінювати діаметр, на якому працює ремінь. Змінюючи діаметр, ми змінюємо і передатне відношення.Jun 29, 2020
Увімкніть запалення та пустіть двигун. Натисніть педаль гальма і, натиснувши кнопку фіксації, переведіть важіль перемикання передач із положення P в положення R або D (залежно від бажаного напрямку почати рух). При цьому нога повинна бути на педалі гальма, педаль акселератора повинна бути відпущена.
Варіатор – це вид автоматичної коробки передач, який передає момент, що крутить, від двигуна до колес і здатний плавно змінювати передатне відношення в деякому діапазоні регулювання. Зміна передатного відношення може здійснюватися автоматично, за заданою програмою або вручну.
Варіатор боїться як різких стартів, а й тривалих прискорень. Тривала їзда на великій швидкості призводить до перегріву механічних частин трансмісії – і, як наслідок, до їхнього швидкого зношування. Чим частіше ви «ганятимете» зі світлофора — тим швидше вирушите на ремонт КП.