Спосіб регулювання гальмівної передачі важеля полягає в розпуску гальмівної передачі та регулюванні зазорів між колесами та гальмівними колодками. Установку зазору між гальмівними колодками та колесами проводять за допомогою пристроїв, які фіксують на кожній гальмівній колодці.
Гальмівною важільною передачею називається система тяг та важелів, за допомогою яких зусилля людини (при ручному гальмуванні) або зусилля, що розвивається стиснутим повітрям, по штоку гальмівного циліндра (при пневматичному та електропневматичному гальмуваннях) передається на гальмівні колодки, що притискаються до колес.
Передача повинна мати достатню міцність, жорсткість і при необхідності демпфують пристрої (наприклад, гумові втулки в шарнірах підвісок черевиків), що виключають злами деталей під дією вібрацій.
Для регулювання виходу штока гальмівного циліндра необхідно, відвернувши контргайки, ключем повертати муфту гвинтової стяжки 9 в ту або іншу сторону. При повороті за годинниковою стрілкою вихід штока збільшується, а при повороті проти годинникової стрілки зменшується.