Середня сума, яку ви сплачуєте за клік користувача за вашим оголошенням. Вона розраховується шляхом поділу загального вартості кліків на їхню загальну кількість. Середня ціна за клік обчислюється на основі фактичної ціни за клік (реальної суми, яку ви заплатили за клік за оголошенням).
Витрати на рекламу в Росії: один клік у середньому 8,72 рублів; установка програми обійдеться в 30 руб.; лайк – 1,77 руб. Всі ці показники є приблизними і сильно усередненими. Реальну картину витрат ви побачите після перших десяти днів роботи реклами. У різних галузях сильно варіюються ціни за клік.
Ціна кліка на двох типах аукціонів розраховується за математичними формулами, що відрізняються один від одного. Ціна кліка може відрізнятися залежно від часу показу ваших об'яв. Вночі кліки коштуватимуть дешевше, у ранковий та денний час – дорожче. Найбільш висока ціна за клік спостерігається з 12:00 до 15:00 години.