Кракен з'являється під кораблемПісля чого вода темніє, судно сповільнюється, і з хвиль піднімаються до восьми щупалець. Щупальці можуть засмоктувати гравців у свої пащі, обертатись навколо корпусу корабля або ударяючи його.
Кракен | |
---|---|
Гігантський кальмар атакує корабель. Гравюра з книги Едгара Етерінгтона «Морські чудовиська: Легенди та факти» (1887) | |
Міфологія | Скандинавський фольклор Ісландські саги |
Тип | морська чудовисько |
Місцевість | моря, океани, великі водоймища |
Врятуватися можна тільки спільно, потрібно не підпускати щупальця Кракена до корабля чи вчасно відновлювати його цілісність. Чотири пробоїни – і корабель кінець, доведеться чекати допомоги на безлюдному острові. Тричі зумієте поранити монстра – ви перемогли та продовжуєте свою подорож.
Міні-субмарина «КракенЯк тільки ви відправите фотографію останньої тварини, вам прийде вітальний лист від турбюро Лос-Сантоса. У жартівливій формі вас привітають із перемогою у фотоконкурсі та вручать головний (і єдиний) приз — міні-підводний човен.Кракен».