Для того щоб розрахувати охоплення аудиторії в одному носії за кількох виходів реклами, можна скористатися наступною формулою Г. Шматова: Reach(n) = Reach(max) (1 – (1 – R/Reach(max))n), де n – число виходів реклами, R – рейтинг носія, Reach(max) – граничне охоплення носія.
Щоб розрахувати відсоток охоплення цільової аудиторії, необхідно розділити охоплення цільової аудиторії у певному регіоні на чисельність населення цього регіону.
Як дізнатися охоплення записи у спільноті Щоб переглянути охоплення цікавого для нас поста, в тому ж меню «Статистика» вибираємо вкладку «Записи». Тут виведено усі записи. Праворуч показано кількість користувачів/передплатників, які переглянули запис, тобто загальний охоплення і охоплення передплатників спільноти.
Охоплення публікації = число фоловерів групи + число фоловерів всіх репостилих. Число фоловерів потрібно враховувати саме на момент публікації, а чи не на момент підрахунку.