Гарантійний термін – це той термін, протягом якого споживач, при виявленні будь-яких недоліків та дефектів у придбаному товарі, може пред'явити продавцю (виробнику, уповноваженій організації або ІП, імпортеру) вимоги щодо якості товару (про повернення, заміну, безоплатне усунення).
Відповідно до того ж, закону про права споживача (стаття 19 пункт 2), гарантійний термін товару обчислюється з дня передачі товару споживачеві. Однак, якщо день передачі товару встановити неможливо, наприклад, через відсутність чека або гарантійного талона, то ці терміни обчислюються з дня виготовлення товару.
Основна гарантія покриває майже всі недоліки товару, крім викликаних порушенням правил експлуатації (дефекти з вини покупця, затоки, механічні пошкодження, віруси тощо), діями третіх осіб (діти, злодії, Годзила) та непереборної сили (ураган, повінь тощо).