В особистому кабінеті Делівері Клаб скасувати замовлення після оплати неможливо. Він одразу вважатиметься підтвердженим. Для відмови від їжі рекомендується максимально оперативно написати в чат. Бот переключить клієнта на оператора, який перевірить статус замовлення і, якщо можливо, скасує.
7.5. Важливо: Відміна замовлення Користувачем можлива лише до моменту отримання підтвердження про прийняття замовлення або при зверненні до контактного центру Delivery Club у випадку, якщо ресторан не розпочав приготування замовлення. У разі попереднього замовлення замовлення не можна скасувати за 30 хвилин до моменту його самовивезення. 7.6.
Кур'єри переробляють, щоб заробити хоч якісь гроші — наприклад, у Delivery Club замовлення платять 120 рублів, плюс 20 рублів за кожен кілометр шляху до клієнта, а штрафи починаються від 300 рублів (на стільки штрафують, наприклад, за відмову від виконання замовлення).
споживач має право відмовитися від товару у час до його передачі, а після передачі товару — протягом семи днів. Споживач не має права відмовитися від товару належної якості, що має індивідуально-визначені властивості, якщо зазначений товар може бути використаний виключно споживачем, що його набуває.