Найбільш очевидне пояснення чому при запаленні не крутить стартер. При цьому можуть бути чути клацання, а індикатори на панелі приладів гаснуть. Найчастіше подібне трапляється у зимовий час.
Перевірити, чи працює якір стартера, можна простим способом. На нього потрібно подати напругу 12V, не задіюючи втягуюче реле. Прокручування якоря свідчить про те, що він добре працює. Якщо ж такого не сталося – це вже привід до подальшого розбирання та подальшої діагностики.
Основні несправності стартера та їх симптоми
- Стартер не крутиться після повороту ключа запалювання Найпоширеніша несправність з цими симптомами — відсутність маси стартера. …
- Стартер крутиться, але двигун не запускається, колінвал не обертається …
- Стартер гріється, туго крутиться, не розвиває оберти
Щоб їх перевірити, слід від'єднати клему від замка запалювання і за допомогою викрутки замкнути її з клемою від акумуляторної батареї, забезпечивши пряме з'єднання джерела живлення з електромотором. Якщо мотор почав працювати, то значить поломка саме в перемикачі.
Стартер-це електромотор високої потужності, живлення якого походить від акумулятора. Завдання стартера – запустити двигун автомобіля. Якщо транспортний засіб повністю справно, а температура навколишнього середовища в межах норми – стартер працює всього пару секунд, а далі включається сам двигун.
Пристрій і принцип роботи стартера Струм надходить на тягове реле. Реле направляє струм на втягуюче обмотку і зміщує вилку бендикса. Бендикс входить у зачеплення із зубцями маховика. Одночасно з висуненням бендикса замикаються силові контакти, подають струм на електродвигун.
Стартер – це пристрій, який використовується для запуску двигуна автомобіля. Як і будь-який інший пристрій, стартер …